Nieuws Werken bij een sociale ondernemer met passie voor het milieu Lees verder

MEDEWERKER SECRETARIAAT

MEDEWERKER SECRETARIAAT
 
Voor ons hoofdkantoor in Doetinchem zijn wij op zoek naar een medewerker secretariaat en receptie (M/V/X, 24-32 uur per week).
 
De werkzaamheden zijn zeer divers. Je werkt achter de receptie, beantwoordt telefoontjes en doet administratieve werkzaamheden. Zo zorg je ervoor dat gegevens zoals contracten en uren van de medewerkers op een juiste manier worden bijgehouden. Voor het up to date houden van onze webshop werken wij samen met de Siza-groep. Als ze dat even niet lukt dan spring je bij en zorg je ervoor dat onze webshop bijgewerkt is.
Ook ontvang je bezoekers. Natuurlijk kun je goed met mensen overweg. Je bent vriendelijk en gastvrij; hét visitekaartje van de organisatie.
 
Je hebt minimaal een MBO-opleiding en werken met Word, Excel en Outlook is voor jou geen enkel probleem.
 
We beginnen met een tijdelijk contract. Het is uitdrukkelijk onze bedoeling om je alle mogelijkheden te bieden om op termijn door te groeien naar een contract voor onbepaalde tijd.
Wij volgen het handboek en de salarisschalen van de BKN. Het salaris is afhankelijk van opleiding en werkervaring en bedraagt minimaal € 1.736,69 en maximaal € 2.069,49 bruto per maand bij 38 uur. Uiteraard hebben wij een regeling voor pensioen, reiskosten woon-werk en personeelskorting.
 
Is deze baan iets voor jou? Dan maken we graag met je kennis! Mail je motivatie en cv uiterlijk 8 augustus naar de vestigingsleidster Gonny Pastoor.
Haar mailadres is g.pastoor@aktief-groep.nl en als je vragen hebt kun je haar ook bellen via 0314 – 330 980.
 
Kringloop Aktief is een modern kringloopbedrijf met vestigingen in Winterswijk, Groenlo, Gendringen en Doetinchem. Ons doel is een bijdrage te leveren aan een beter milieu en het bieden van kans op werk aan mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt.